חוות דעת על רופאים מומלצים וקליניקות
מרכז חוות הדעת של קומפרלי מציג ביקורות מאושרות, רופאים וקליניקות לפי טיפול ואזור, וקישורים ישירים לפרופילים ולעמודי השירות האמיתיים.
רופאים מומלצים לפי טיפול
רופאים מומלצים לפי אזור
רופאים וקליניקות עם חוות דעת
חוות דעת אחרונות
אחלה בנאדם רופאה מקסימה מקצועית ונעימה תותחית על נחמדה מאוד. .. שירותית נותנת מענה לכל בעיה רפואית באופן מקצועי ביותר.
מהטיפול והיחס של ד"רשגיא אני מאוד מרוצה. היא קשובה, מסבירה את מה שקורה ואת התהליכים והכל באווירה נוחה ונעימה אבל התור במרפאה בעיתי, לפעמים יש לחכות מעל שעה עד שנכנסים וזה הרבה יותר מדי זמן.
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל, המרפאה מאוד נעימה, והמזכירה הייתה מסבירת פנים ונעימה, ד"ר שגיא הייתה מעולה ומקצועית, מאוד מאוד נגישה, אחזור ואמליץ עליה בשמחה רבה.
עשיתי אצל ליהי ניתוח אף אסטטי. יצא מעל לכל הציפיות. היא הייתה עיקבית לכל מה שביקשנו, בצורה, הדגשים והתוצאה. ליהי ליוותה לאורך כל התהליך עם יחס אישי יוצא דופן, הודעות, תמונות, הזזת מועד הניתוח לנוחיותנו ותמיכה מדהימה בכל שעה. ממליצה לכל מי שמחפש מנתח אף מקצועי ותומך!👍
כשהגעתי למרפאה להתייעצות לגבי ניתוח להצמדת אוזניים הייתי מעט לחוץ, פחדתי איך האוזניים יראו לאחר הניתוח, ד"ר נגה גולדמן הייתה מאוד סבלנית ועדינה, הסבירה במדוייק איך הניתוח יתבצע, מיד ידעתי שאני בידיים טובות ומקצועיות! לאחר הניתוח ד"ר גולדמן הייתה זמינה לכל שאלה ובכל שעה( לא מובן מאליו) ותמיד עם סבלנות, פשוט רופאה מדהימה. בה הניתוח עבר בהצלחה, והתוצאה נהדרת! תודה לך ד"ר נגה גולדמן על הכל, לא יכולתי לבקש יותר טוב ממך. בהערכה רבה עידו
עשיתי אצל ד"ר נגה גולדמן ניתוח להרמת החזה אני זוכרת שהגעתי ממש מפוחדת מהניתוח בגלל שזה היה הניתוח הראשון שלי בחיים. ודר נגה טפלה בי בצורה הטובה ביותר, היא דאגה להיות איתי בקשר במהלך כל תהליך החלמה. ראיתי את התוצאה של הניתוח הייתי בשוק,בזכותה קבלתי תוצאה מדהימה ומושלמת יותר ממה שתארתי לעצמי. היום אחרי שלושה חודשיים אני באמת אוהבת את מה שאני רואה היא החזירה לי את הביטחון ואני רוצה להגיד המון תודה לדר נגה גולדמן 🥰🥰
הגעתי לד"ר גולדמן לצורך הסרת נקודת חן גדולה על האף. מאוד חששתי מהפרוצדורה הזו. בעיקר כי מדובר במקום רגיש ועדין ד"ר גולדמן היתה אדיבה ומקצועית הסבירה את הפרוצדורה לפרטים ועבדה מהר ונקי חודשיים אחכ לא נותר זכר למה שהיה שם קודם. ללא כאבים וללא צלקות. ממליצה בחום רב
ד״ר נגה המדהימה! מקצועית ברמה גבוהה, אדיבה, אנושית, אמפטית ורגישה! הבינה מיד את החלום שלי… לבטן שטוחה ומעוצבת. הסבירה הכל בפרטי פרטים. על מהלך הניתוח. בחדר ניתוח הרגיעה, הקשיבה וליטפה את ידי! עשתה עבודה נהדרת ומדהימה! הגשימה את חלומי ועכשיו אני עם בטן שטוחה, מעוצבת ויפה❤️
